EvenementendeskOrganisatie & Advies

Slide background

 

Wat is de Evenementendesk?

De vereniging heeft een groep enthousiaste leden die zich inzetten om interessante, relevante evenementen (zie hieronder) te organiseren. De focus van de Evenementendesk ligt in de eerste plaats op de organisatie van evenementen met een positieve beleving gebaseerd op de Bijbelse principes. Daarnaast is de marketing en regievoering van de activiteitenkalender van de vereniging daar belegd. Verder gaat de Evenementendesk actief op zoek naar en biedt zij advies aan evenementen die een grote impact hebben op de samenleving en die een positief effect hebben op de doelstellingen van de vereniging.

Gratis spreekuur? Klik hier. Vorige evenementen? Klik hier. Nieuwe evenementen? Klik hier.

Ondernemersdesk? Klik hier.

 

Wat doet de Evenementendesk voor u?

Kortweg kent de Evenementendesk van de vereniging onderstaande hoofdtaken:

A) Organiseren van evenementen zoals:

  • Trainingen en Opleidingen.
  • Seminars en Conferenties.
  • Bedrijfsbezoeken en Workshops.
  • Ondernemersbeurzen en Handels- en zendingsmissies.
  • Ontbijtsessies, Lunches en Diners.

B) Marketing en pre-acquisitie voor evenementen.

  • Het bij elkaar brengen van partners met de focus op positionering en vermarketing van de vereniging.
  • Het optimaliseren van de kwalitatieve en chronologische verdeling van evenementen.
  • Het initiëren van collectieve marketing campagnes van evenementen clusters op basis van bijvoorbeeld synergie, doelgroepen of seizoen.
  • Onderzoek plegen naar wensen en ideeën die passen bij de marketing uitgangspunten en speerpunten van de vereniging.
  • Het bij elkaar brengen van ideeën, organisatoren en overige stakeholders.

C) Het adviseren op het gebied van evenementen.

  • Het geven van adviezen op het vlak van aanpak, organisatie en bedrijfsvoering.
  • Actieve en gedifferentieerde advisering vanuit het belang van de vereniging.
  • Het beschikbaar stellen van kennis en expertise.

Het proces: Proces Evenementendesk v0.1

Kort filmpje over getuigenissen en de meerwaarde van KBC staat hier.

Welke leden zijn actief bij de Evenementendesk?

De Evenementendesk bestaat uit toegewijde leden van de vereniging Kingdom Business Community die willen bouwen aan Gods Koninkrijk. Aangezien er o.a. deskundigheid en onafhankelijkheid vereist zijn zal de screening door het bestuur plaatsvinden. Elk lid kan zich hiervoor aanmelden en na gebleken kwalificatie, expertise, competenties en vaardigheden zal de kandidaat voorgedragen worden door het bestuur. Hieronder volgt een kleine greep uit de betrokkenen:

Natalie Yard Manager & Sales

Natalie Yard

  • MANAGER EVENTDESK
Alvin Motman Sales

Alvin Motman

Ingrid Kortstam Hosting

Ingrid Kortstam

  • Leader Praying Team
Jonathan Benie HOSTING

Jonathan Benie

Lijanda Slory HOSTING

Lijanda Slory

Jennifer Redmond-Bendt SALES

Jennifer Redmond-Bendt

Sandra van Bossé Sales

Sandra van Bossé

  • SALES
Gladys Waterberg HOSTING

Gladys Waterberg

Rydall Pregers FACILITIES

Rydall Pregers

Maureen Tilburg-Bulo Facilities

Maureen Tilburg-Bulo

Copyright © 2013 Kingdom Business Community
Website doorMediaHouzz